måndag 1 september 2008

På pricken

Den mest träffsäkra analysen hittills av Zandén/Gyllenhammar står Lisa Magnusson för.
Och roligaste, jag skrattade högt för mig själv flera gånger när jag läste texten.
Om jag ska citera något slutar det med att jag tar med rubbet, så läs själv istället.
Hon hymlar inte heller med vad det egentligen handlar om - sex.
"svenska män är bra i sängen om man vill vara med en villig veteran som ser klitoris som en aktiv vulkan värd att besöka"
Äsch, nu citerade jag ju i alla fall.
Heja Lisa!
Annars är jag för trött för att blogga, eller ens tänka. Satt uppe till 2 i natt och skrev, jobbade över en timme idag, åkte direkt och dansade afrikanskt i en och en halv timme, och sedan hem till hund och pratsamt barn och en alltför sen middag.
Det är ett snärj ibland...

Inga kommentarer: