måndag 29 september 2008

Trött så trött

Jag önskar bara att någon skulle komma och sortera alla mina papper inför bankbesöket i morgon, och gå igenom alla andra papper och tidningar som täcker köksbordet. Och städa garderoben, som jag tänkt att jag borde i flera år nu. Och sortera och sälja/ge bort/slänga gamla kläder och prylar, och sälja gamla barngrejor på Blocket eller nåt, och frosta av frysen, och skura bakom spisen, och städa skafferiet, och dammsuga bokhyllorna, och trimma hunden, och ta bort sommarnagellacket från mina tånaglar (det lilla som är kvar), och och och...
Men det är det nog ingen som gör. Jävligt mycket är det på jobbet också.
Bra i alla fall att dansa, afrikanskt ikväll, så bra så bra. Och kära lilla dottern har bubblat i säng, och vackra vovven sover nedanför. Så vem är jag att klaga?

Inga kommentarer: