onsdag 19 mars 2008

Är det så här man ska göra?

Ett litet försök till marknadsanpassning:
---
Hej hej!
Dagens outfit:
Idag har jag på mig mina Wranglerjeans (dom enda jeans jag har som inte är trasiga, eller som jag inte blivit för tjock för), en omlottkofta från Indiska som är minst 2 år gammal, fast ganska fin och lite glittrig, en grön t-shirt (heter det så om den har krage? eller är det en top då?) som jag inte är helt säker på om den passar ihop färgmässigt med koftan, men va fan...
Ovanpå min jättestora gröna jacka, och ett par gröna Pumaskor i retromodell från förra sommaren som faktiskt kostade en del, men dom är så söta.
Och så en grå schal som jag köpt av en liten gumma i Indien för motsvarande 10 kr. Eller om det var 5.
Gummistövlar hade kanske varit mer adekvat idag, men dom gick sönder igår.
---
Äsch, det där gick inte så bra va?

Inga kommentarer: